marți, 18 decembrie 2012

Will - Puţin mai bine despre fotbal şi eroi













"Totul e fals. Biletele sunt false. Tatăl meu e fals. A spus că mă va lua cu el, apoi a murit. Şcoala naibii e falsă. Toţi sunt falşi. Au spus că vor avea grijă de mine pentru totdeauna, dar când ajungi prea mare, te aruncă în stradă. Întreaga lume e plină de minciuni şi înşelatorii! Dar eu, daca aş avea un bilet adevărat, ţi l-aş da ţie. Dar nu am un bilet adevărat. Pentru că sunt fals şi eu!"

Dacă îți plac articolele Cu Suflet, ne găsești și pe Facebook

Toate, dar absolut toate filmele despre fotbal pe care le-am văzut au fost jenante. Eşecuri ruşinoase. Will, în schimb, reuşeşte să se apropie de credibil. Povestea are ceva din naivitatea şi bucuria jocului, iar asta te determină să treci peste "accidentele" de parcurs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu