miercuri, 21 august 2013

Primul meu meci, ultima lor "partidă"


Ţin minte şi acum unde am văzut meciul ăsta. Ştiu că ploua mocăneşte. Îmi amintesc televizorul sport, alb-negru. Parcă văd şi acum camera de hotel, undeva la mansardă, undeva la munte. E prima amintire a vieţii mele de microbist. Aveam patru ani şi ei erau primii mei eroi. Patru dintre ei nu mai sunt. S-a dus şi Costică Ştefănescu. Să fie iertat.

ANGLIA - ROMÂNIA 0- 0

Wembley, 29.04.1981, preliminarii CM
Stadion: Empire
Spectatori: 70.000.
Arbitru: Aldinger (RFG).



ANGLIA: Shilton - Anderson, Watson, Osman, Sansom - Robson, Wilkins, Brooking (70' Mc.Dermott) - Coppell, Francis, Woodcock. Antrenor: Ron Greenwood.

ROMÂNIA: Vasile IORDACHE (Steaua 16/0) - Nicolae NEGRILĂ (Univ.Craiova 8/0), Costică ŞTEFĂNESCU-cpt.(Univ.Craiova 25/0), Ştefan SAMEŞ (Steaua 43/3), Ion MUNTEANU (Sportul Stud. 15/0) - Tudorel STOICA (Steaua 5/0), Aurel BELDEANU (Univ.Craiova 15/1), Anghel IORDĂNESCU (Steaua 61/26), Ilie BALACI (Univ.Craiova 39/3) - Zoltan CRIŞAN (Univ.Craiova 41/3), Rodion CĂMĂTARU (Univ.Craiova 15/4). Antrenor: Valentin STĂNESCU.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu