joi, 7 iunie 2012

Povestaşul şi o nouă viaţă

Nu-mi plac bonurile de lectură. Prefer să îmi găsesc singur cărţile, chiar cu riscul de a înghiţi multă maculatură. Aşa că trebuie să caut, la fel cum îmi caut şi tovaraşii prin viaţă.

Problema e că nu-mi plac nici târgurile de carte. Am lăsat în cele din urmă de la mine şi am mers să luăm ceva "prospături". "Prins" nu m-a mai prins la a doua lectură, deşi chiar mi-a plăcut cartea atunci când l-am descoperit pe Petru Popescu. Scăparea? Drum liber spre Bookfest!

Dacă îți plac articolele "Cu Suflet", ne găsești și pe Facebook

Una bucată Mario Vargas Llosa. Povestaşul! Sper să fie în acelaşi stil contrapunctat şi ironic, care m-a atras la peruan. Trag nădejde să fie adevărată şi mica recomandare de pe copertă: Povestaşul aduce cu Mătuşa Julia şi condeierul, favorita mea dintre cărţile lui Llosa.

A doua bucată Adolfo Bioy Casares. Dintr-o altă lume! O relaţie la început.

Principesa Margareta a României, Cartea regală de bucate, Editura Curtea Veche. Un om aşa distins şi nobil nu are cum să găteasca altfel. Chiar suntem curioşi.

La final un Orhan Pamuk. Nu a fost să fie nici Mă numesc roşu, nici Cartea neagră, nici Fortăreaţa albă, cele trei "culori" pe care le-am vrut la început. Țineam să îmi iau un Pamuk, să nu fugă de mine, aşa cum au fugit şi alţii. Mi s-a întâmplat şi cu ceva filme, să vreau să le văd şi să nu reuşesc, chiar după mai multe încercări. Aşa că... am ales Viaţa cea nouă.

Pentru o nouă viaţă!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu