luni, 4 iunie 2012

Să rămâi MUTU! Cât de mari am fost, ce mici am ajuns


Patria e colecția surprizelor cu fotbaliștii de la națională, spunea cândva Emir Kusturica. Hagi nu a ajuns președinte, așa cum scandau suporterii de la Universitate, dar a fost rege! Și nu doar peste inimile noastre de români microbiști, ci ale milioanelor de fani din toată lumea. Iar când "creierul" celei mai bune echipe din istoria fotbalului are așa amintiri...

Dacă îți plac articolele "Cu Suflet", ne găsești și pe Facebook

Vorbele sunt de prisos. Iată mai jos declarația lui Xavi Hernandez (Barcelona), dată celor de la El Pais:

"De când eram mic, eram aşa. Făceam colecţie de stickere. Acum câteva zile, datorită impresarului meu, Ivan Corrteja, Panini mi-a dăruit albumele din sezoanele 73-74. Carmelo, fotograful naţionalei, mi-a zis că dacă îmi plac există o posibilitate să facă rost de ele. Aşa că le mulţumesc celor de la Panini.

De când eram copil eram fascinat de fotbal. Ce mi-a rămas cel mai proaspăt în memorie e entuziasmul cu care aşteptam Mondialul. Îmi aduc aminte perfect de colecţia de stickere din '94 şi, mai ales, nu mă întreba de ce, de românii Prunea, Răducioiu, Prodan, Hagi, Munteanu, Popescu. La fel, mi-aduc aminte de Bulgaria cu Stoichkov, Letko, Iordanov, Balakov, Penev. Făceam albume pe ţări şi le numeam <Jucători celebri din lume>. Iar, la final, alegeam "11"-le perfect: Schmeichel, Cafu, Maldini, Baresi şi mai ştiu eu cine... Doamne, cât îmi mai plăcea! Acum mă întreb: mai sunt oare copii care fac asta?"

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu